BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

24 ianuarie 2011

Rugăciune pentru dorul umil

Aş vrea să fiu Iisuse, un firicel de iarbă,
să mă sărute iarna cu lacrime de cer
şi fără de iluzii, şi fără nici o zarvă,
să simt smerit lumina din tot ce e mister.

Aş vrea să fiu Iisuse un flutur care cântă,
cu dor şi resemnare în iernile de ger
să uit ce e durerea, să uit ce se frământă,
în sufletul de patimi, când nu mai am puteri.

Aş vrea să fiu Iisus, o floare ce suspină
şi îmi doresc să vină acele primăveri
când soarele e rege şi lacrima divină,
un zâmbet ce alungă prea multele poveri.

Aş vrea să fiu Iisuse, chiar îngerul iubirii,
să duc în case triste un semn de însoţiri
altarul să îmi fie, chiar plinul dăruirii,
să las secunde albe de pace în trăiri.

Aş vrea să fiu Iisuse, o lacrimă cuminte
acolo unde plânsul este un râu duios
să nu mai am dorinţe, să nu mai am cuvinte
Decât jertifrea blândă în tot ce e frumos.