BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

11 ianuarie 2011

Arde viaţa



Munţii fac metanii, rănile se ard,
timpul se usucă, cânt din umilire,
norii lasă gânduri, visele se scad.
Unde eşti Tu, Doamne, să te port în fire?

Foame de iluzii, oamenii sunt stinşi,
nu mai au odăjdii şi nici dor de mâine,
stau să vină moartea, sunt pribegi,umili.
Nu-i lăsa Tu, Doamne, fără sfânta pâine.

Va fi frig la noapte, nu mai sunt cărbuni,
nu mai arde mila, nu mai arde veacul,
mint mesenii păcii, mint în rugăciuni...
Unde-ţi este Doamne inima şi leacul?

Forfotă geroasă, iarnă de absurd,
portu-i singuratec, gara e pustie,
nu mai sunt nici îngeri, timpul este crud...
Lasă-ţi Doamne oful, lacrimi să îmi fie.

Şi aşa în sânge, un pumnal stingher,
cruce lângă cruce, blândă răstignire,
Tu să-mi fii durerea, Tu să-mi dai un cer,
eu să-ţi fiu Iisuse, ultima iubire...