BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

16 octombrie 2012

Veniţi la bunătatea Măicuţei!



Clipe

Glonţ în clepsidră, ţăndări şi teamă,
Nisipul curge din ochii mei,
Îmi caut chipul în orice ramă,
Paşii îmi calcă grei, tot mai grei...

Nu îţi vrea nimeni aripa frântă,
Îmi spune-un înger: Și tu ce vrei?
La noi în zboruri, legea cuvântă!
Şi îmi simt ochii grei, tot mai grei...

O floare albă, îmi aminteşte:
Să-mi faci o glastră, dacă mă vrei.
Altfel nici raiul nu dăruieşte;
Şi îmi simt anii grei, tot mai grei.

Pe ţăndări sânge şi o speranţă,
Numai tu Maică, tu mă doreşti,
Şi-aud suspinul de cutezanţă:
Vino la Mine, aşa cum eşti!