BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

22 octombrie 2012

Lăsăm în urmă mai multe lacrimi, decât flori...


Urmă

Lacrimă dulce, seară frumoasă,
Ce lung e drumul spre paradis,
Cobori speranţă la mine în casă,
Într-o icoană, sau într-un vis.

Nu te mai ştie faţa mea rece,
De când din milă te-ai depărtat,
Să-ţi spun adio, să-mi spun că trece,
Când de o viaţă te-am căutat?

Eşti şi sărată, poate şi dulce,
Lacrimă, lacrimă, gândul meu blând,
Dorul te naşte şi te aduce,
Fără tăcere, fără cuvânt.

Ai şi principii, îmi pui condiţii,
Dar vine timpul când nu voi fi,
Şi-aceste gânduri sau premoniţii,
Vor fi regretul de-a nu mă şti.

Plec către ceruri, plec cu rănire,
Să simt fiorul alb şi smerit,
Şi vei rămâne pe o psaltire,
O urmă caldă, că am trăit.