BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

4 octombrie 2012

Cântec pentru cea mai frumoasă virtute!



Sfântă împăcare
 

Sfântă împăcare blândă,
Clipă sinceră de rai,
Inima mi se frământă,
De mă ai, să nu mă dai,

Te-am găsit pe calea strâmtă,
A speranţelor de har,
Port şi lacrima flămândă,
Şi te am ca pe un dar.

Sfântă împăcare lină,
Tu iubire, leac divin,
Gândul tău o să-mi revină,
Şi-am să-l port ca pe un crin.

Nu pleca, rămâi cu mine,
Veşnicia s-o întâlnim,
Nu te teme, este bine,
Când noi doi ne regăsim.

Sfântă împăcare, dulce,
De mă ai, să nu mă pierzi,
Drumul doar spre rai ne duce,
Când eu cred şi tu mai crezi.

Şi la ceas de amintire,
Vom pricepe numai noi,
Că prin dor şi dăruire,
Suntem îngeri amândoi.


Noapte şi lumină



Sunt îngrijorat lumină,
Noaptea aceasta este grea,
Tu eşti lină şi senină,
Eu m-ascund de lumea rea.

Sunt pătruns de remuşcare,
Cine sunt unde-am ajuns,
Tu eşti leac la fiecare,
Eu nu am nici un răspuns.

Sunt condus de neputinţă,
Nu găsesc un bun cuvânt,
Tu ai îngeri în fiinţă,
Eu doar lacrimi în pământ.

Sunt şi inimă şi piatră,
Dar doresc să ştiu mereu,
Unde voi găsi o vatră,
Ca să luminez şi eu?