BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

21 martie 2011

La sfârşitul săptămânii schimb designul blogului. Vreau să îmi respect cititorii PE care îi am. Rog pe cei care deobicei intră să îşi afişeze profilul şi fotografia lângă cei ce există deja!
Vreau să vă ştiu aproape!


 NU MĂ LĂSAŢI SĂ INSIST!


La judecata clipei





Aud un clopotul frematând iubirea,
Şi orologiul se desface lin,
El bate împlinindu-şi sfânt menirea,
Vecernie în dorul meu senin.

Ceaslovul stă deschis in resemnare,
Se spune că primim un leac divin,
Când renunţăm la tot ce este soare,
Si noaptea ne retragem în suspin.

Sfios crestinii cânta din durere,
În catacombe lacrimile ard,
Şi Dumnezeu aduce in mistere,
Un picur cald din mirul cel de nard.

Priveste Chefa cum se-mbraca marea,
Cu pesti adusi din paradis de gând,
Navodul tău o sa culeaga sarea,
Pe care o vom cerne pe pămant.

Plecăm acum să dăm de ştire morţii,
Că suntem îngeri şi vestim în duh,
 Ceasul iertării când se schimbă sorţii,
Şi se aprind făcliile-n văzduh.

La noapte, da la noapte, va li larmă,
Sosesc cu trambiţi ostile de dor,
Şi suflete se vor trezi in vamă,
La judecata clipelor ce dor.

Lumină, vreau lumină, doar lumină!
Din pulberea pamantului vreau cer!
De astăzi vreau să fiu şu euLumină!
Aruncă-mi Chefa tristele poveri!

Şi noi atunci cu lacrimile sute,
Ingenunchiaţi pe ape vom vedea
Garoafele cum sângeră tăcute
Pe crucea de iubire si de stea.