BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

11 martie 2011

Îm Postul Mare cu îngerul păzitor...

"Fără de îngerul păzitor viaţa mea ar fi fost un izvor de lacrimi. Aşa, pentru că el lăcrimează în numele meu, eu mai găsesc timp pentru odihnă şi zâmbet." Părintele Cătălin





Eu şi îngerul: 1 
Şi dacă vei plânge şi mâine,
Să laşi doar roşu lângă ochii tăi,
Eu am să fac din văzul tău o pâine,
Să nu mai fie oameni răi şi răi.

Şi dacă tulburarea te va cerne,
Între secunde blânde şi tumult,
Îşi spun deschis cu lăcrimări perene,
Eu plâng pentru că şi tu plângi de mult.

Şi dacă doar lumina poartă rană,
Condiţia umană ţi-o trimit,
Să-ţi stea ca doliu îngere pe rană,
Că şi aşa eşti plusul infinit.


Eu şi îngerul:2
Când te-am văzut într-o ascunsă noapte,
Atât eram de gol de primăveri,
Că cerul îmi părea că o să-mi poarte,
Scandalul resemnării în tăceri.

Şi ai venit la mine înger sacru,
Şi eu te-am confundat cu un ecou,
Vorbindu-ţi înţepat, aprins şi aspru,
Ca un soldat postum numit erou.

Nu te-ai certat cu mine, of ce şansă,
M-ai prins de mâini şi m-ai lăsat năuc,
Simţeam iubirea Domnului în transă,
De parcă doar atunci m-aş fi născut.

Am profitat de tine şi de lacrimi,
Le număram, o sută, şapte mii,
Şi ele mă spălau de mii de patimi,
Vecernii simple, cântece târzii.

De-atunci de câte ori mă rog cu lacrimi,
Te văd cum cânţi şi mă prefaci în dor,
Şi baţi din aripi, şi te-ascunzi în datini,
Iar eu ca un incendiu parcă zbor.