BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

22 septembrie 2011

Niciodată să nu spui niciodată

Acum două ore spuneam că sunt obosit şi că e posibil să nu mai postez nimic în această noapte. Niciodată însă să nu spui niciodată, aşa că de la o simplă vorbă Pronia m-a inspirat să iau legătura cu cerul şi să scriu o poezie pe care sunt sigur că mulţi o veţi memora. Cel puţin în inima care vă duce spre mântuire...

Eu lângă Tine

Nici eu fără Tine, nici Tu fără mine,
Cerul are stele, lună şi pământ,
Iată, ne dăm lecţii de iubiri senine,
Amândoi, o lege, dar de fapt, un cânt.

Nici Tu fără Mine, nici eu fără Tine,
Cum să fie cerul fără amândoi,
Cred că e mai tandru, cred că e mai bine,
Să găsim speranţe şi soluţii noi.

Nici Tu lângă Mine, nici eu lângă Tine,
Nu putem sta aspri, doar în dogme seci,
Cum mi-ar fi iubirea doar un gând de sine,
Cum Ţi-ar fi speranţa fără noi în veci.

Hai şi Eu cu Tine, hai şi Tu cu Mine,
Îngerii să stingă focul nostru viu,
Este loc de Mine, este loc de Tine,
Şi sunt sigur, Doamne, nu e prea târziu.