BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

29 decembrie 2010

Pasărea de milă


Pentru cei ce nu aţi obosit citind liniile de veşnicie ale poemelor mele, vă scriu mereu câte ceva nou, poate aşa o să regăsim cu toţii liniştea şi firescul dumnezeiesc.

Pasărea de milă s-a făcut iubire, 
Doamne, ce cuminte stă în palma mea
I se spune viaţă şi e bucurie
Vine din ascunsul ultimului veac.

Nu a vrut în stele, nici chiar între îngeri,
ea la mine-n palmă şi-a făcut sălaş
are ochi de pace, fără pic de plângeri
penele smerite, albe ca de nea.

Uite cum suspină, tremurat de doruri
mă priveşte tainic, înmiit fior
parcă cerul însuşi îmi trimite sporuri,
să am numai soare şi nici strop de nor.

Pasăre sublimă, of-ul meu de suflet,
nu credeam vreodată a trăi să văd,
raiul cum mă leagă, de această cruce
care nu mă doare şi nu e prăpăd.

Vezi, există toate ce s-au scris odată,
Pace şi iubire, cântec şi surâs
a fugit lumina cea îndurerată,
ai venit tu însuţi dulcele meu râs.

Iată împăcarea, iată armonia,
zborul unei păsări, s-a smerit frumos
şi îmi stă pe palmă şi îmi dă trăirea
Fără lăcrimare, ca un crin duios.