BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

21 decembrie 2010

Dorul Parintelui Catalin

Aud ca mi se pregatesc si mie daruri de Craciun, de la credinciosii mei, cel putin sunt unii care vor sa-mi ofere clipe de liniste si nu-si uita duhovnicul in aceasta zi,sau nu s-au obosit sa spuna ca au facut prea mult pentru duhovnicul lor ... Eu am totusi un singur dor adevarat.Poate acesta ar fi darul cel mai potrivit. Pentrut   acest dar nu e nevoie sa faceti colecta de bani, ci numai de suflet. E un dar la care as dori sa nu mai spuneti, nu pot...




Mai ai o datorie, ca o lumina sfanta
De vrei sa sti crestine cum sa devii mai bun
Acum, la ceasul ultim, cand ingerii iti canta
Impaca-te cu totii, fi vesel de Craciun!

Atata amar de zile, te-ai tot ranit in suflet
si ai crezut ca viata e aspra in cununi
Dar daca vrei de-a dreptul sa ai un liber cuget
Impaca-te cu totii, fi vesel de Craciun!

Iisus Hristos te vede cum vii la adunare
si gandul tau e altul ranchiuna si cusur
Deci nu mai pierde vremea  si cu iubire mare
Impaca-te cu totii, fi vesel de Craciun!

Stiu, te-a lovit ispita si te-ai schimbat, esti altul
crezand catu esti vrednic si altul e nebun
Dar eu iti cer acuma smereste-ti preainaltul
Impaca-te cu totii, fi vesel de Craciun!

Si daca pleci spre alte hotare de iubire
Tu crezi ca pe acolo iluzii se adun?
Cu harul sfant din mine iti cer o daruire
Imapca-te cu totii, fi vesel de Craciun

Si daca umilinta iti e acum ranita
Iar preotul duhovnic iti pare ca nu-i bun
Tu fa un gest de ingeri, cu dragoste smerita
Impaca-te cu totii, fi vesel de Craciun!


Un an intreg de valuri, dar oare nu-ti dai seama
ca ce platesti in lacrimi, eu cu folos iti spun
Sunt vechile pacate ce-ti rasarira teama
Impaca-te deci frate, fii vesel de  Cracun!