BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

15 aprilie 2011

umbra mea

O taină

Apropie-te umbră, mai stai un ceas cu mine,
Lumina din opaiţ se stinge prea încet,
E noaptea fără lacrimi, e noaptea mea de bine,
Taci, fi smerită darnic sau bâlbâie-mi încet.

Te voi numi de astăzi un crin fără pereche,
Aşa cum de o viaţă prin înger am un dor,
Iar când vei fi ca moartea suavă şi străveche,
Le vei zâmbi acelor ce au un mic fior.

În lumea de himere, o umbră e lumină,
Căci oamenii cu corpuri sunt efemeri ca sens,
Astăzi îţi dau iluzii, iar mâine îşi termină,
Răbdarea, bunătatea şi viaţa de consens.

Deci sărut mâna umbră, apropie-ţi nisipul,
Dă-mi sufletul, dă-mi totul, să fiu şi eu divin,
La revedere oameni, adio, este timpul,
Să mă lăsaţi în pace, cu tot ce am mai lin.