BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

19 aprilie 2011

Clopotul cerul
Aripă de porumbel
Pusă-n turn de catedrală,
Şi un strop de primăvară,
Haide,vino, este seară,
Să te văd în orice fel!


Drum spre rai
Poate e greu,
Dar cu tine-i Dumnezeu,
Şi eu bat cu visul meu,
Haide, către ceruri, hai!

Minte cu pelin de har,
Spune-mi vorbe de slujire,
Lasă-te dintr-o urnire,
Nu mai fi ca o spăşire,
Tu eşti darul meu din dar.

Lumânare de copil,
Umileşte-ţi întrebarea,
Iată asta e cărarea,
Potoleşte-ţi şi mirarea,
Arde ca un blând fitil.

Creangă de salcâm măiastru,
Pune-ţi încălţări divine,
Fi un dor pe ape line,
Dormi cu visele senine,
Şi devii şi tu un astru.