BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

18 martie 2013

VEGHE ȘI PRIMA ZI DE POST...


MISTICĂ 
Pe tunurile morții,
Am pus un steag de pace,
Și porumebelul lunii s-a dus spre infinit,
Mi-e dor de rugăciune și inima nu tace,
Oftează, se smerește prin plâns necunoscut.

Pe brațele mulțimii,
Am presărat lalele,
Și sfinții de lumină de mână m-au purtat,
Mi-e dor de o steluță ascunsă între stele,
Acolo unde mila sfios a înviat.

Pe ochii fără vise,
Am revărsat tot mirul,
Și blândele fecioare, pe poartă au intrat,
Mi-e dor de noaptea în care mi se va frânge firul,
Și voi lăsa iubirea pe sânge preacurat.

Și-n ultima ninsoare,
Ce a căzut pe miere,
Un vis de dăruire mi s-a făcut mister,
Iar dorul meu de ceruri a prins din nou a cere,
Să fie iar minune și cerul lângă cer.