BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

17 noiembrie 2012

Am fost o săptămână pe un alt meridian. Intre sfinţi şi oameni integrii!

Prea obosit de oamenii fragmentaţi în interior, prea sătul de cei care se străduiesc să-mi facă doar în aparenţe pe plac, prea dornic de a sta lângă normalitate am avut o şansă unică şi venită la momentul oportun: un nou drum la Padova.
La prietenul meu Sfântul Anton. Nu am stat de vorbă cu el despre catolicsm şi ortodoxie, despre orgă şi psaltică, ci despre frumos, iubire şi bucurie. Şi iată-mă în Padova, liniştit, cu puterea de a zâmbi şi departe de orice privire bolnavă. Cu acelaşi har, cu aceeaşi sensibilitate, cu aceeaşi bucurie de a trăi... Dacă mai aveţi ceva din sinceritatea creştinismului autentic, nu acela impus de confesionalitate vă rog priviţi...
LA RACLA SFÂNTULUI: DE AICI ÎNCEPE ÎNTOTDEAUNA TOTUL
LÂNGĂ BIBLEOTECA ANTONIANA, LOC DE PACE ŞI FRUMOS
ÎN PRATTO DELLA VALE CU "CALUL" MEU, UN RENOU CE MĂ SLUJEŞTE CREDINCIOS DE PESTE 10 ANI
LA VERONA CU BUCURIA SOARELUI ŞI A UNEI LUMI PARCĂ MAI NORMALE
ÎN MAGAZINUL SFANTULUI ANTON, CAUT SOUVENIRURI PENTRU PRIETENI
MEDITAŢIE: O LUME DIFERITĂ DOAR ÎN APARENŢĂ, ÎN REST ACELAŞI HRISTOS!