BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

17 decembrie 2011

Nostalgii de iarnă



Pe prispa veşniciei

Ref:Ce colind frumos.
       Dorul de ninsoare,
       Când aştepţi duios,
       Pruncul cel de soare.

Cocorii s-au smerit şi nu mai zboară,
Ca somnambulii ce roiesc întruna,
Mirosul iernii bântuie afară,
Şi eu aştept ca să răsară luna.

Fântânile îngheaţă printre lacrimi,
Oglinzile s-au spart în mii de şoapte,
Stăm prizonieri fără un strop de  patimi,
Şi eu aştept un înger şi o noapte.

Se face târg cu fulgii epidermici,
Miei de pripas colind în galaxie,
Pe duhul cărnii se întorc bezmetici,
Şi eu aştept ca altfel să ne fie.

Şi Dumnezeu în iesle mult îndură,
Se uită către om fără de silă,
La lumea frământată de uzură,
Şi eu aştept să-i fie totuşi milă.