BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

28 septembrie 2012

Iisus vă cere iertare!



Umilinţă
 
Să sânger, să ard, să mă dau mai în spate,
Să-mi fie nisipul risipit peste dor,
Mai pune-mi speranţa, mai lasă-mă frate,
Să spun ce mă doare, să spun până mor!

Pe-aici, pe la îngeri, e prea multă lege
Şi lanţuri meschine mă trag în suspin,
Ei, ştiu ce e bine, ei ştiu ce mă drege,
Iubirea, lumina şi gândul divin.

Hai, lasă-mă frate, nu-mi pune oprelişti,
Mai bine să facem din palme un rug,
Să plângă icoane, prin calde sfinţenii,
Şi-apoi prin speranţă, să rumeg, să fug.

Minune, e pace, doresc, este bine,
De vină e cerul şi tot ce e sus,
O floare smerită, din lege îmi vine,
Aşează-ţi pe mine iertarea, Iisus!