BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

16 aprilie 2012


Visările

Priviţi spre tot ce port în mine,
Sunt ochii păcii de copil,
Cristale de suspine line,
Poveşti de viaţă sângerii.

Nu osândiţi un fir de iarbă,
O floare din grădini de dor,
Sunt prea curat să cred în zarvă,
Sunt prea umil să cred în zbor.

Şi dacă felinarul nopţii,
Îmi duce inima în cer,
E semn că port firescul sorţii,
De a iubi şi-a spune: sper.

Vechi amintiri, ceva credinţă,
E tot ce am în casa mea,
Nu mai găsesc nici o fiinţă,
Poate un înger sau o stea.

Dar cum firescul mă apasă,
Lumina lina arde blând,
Lângă psaltirea de pe masă,
Lângă tăcerile de rând.

Şi luna, prea curată floare,
Pe care o privesc plângând,
Îmi spune: Doare şi mă doare,
Şi gândul tău e propriul gând.!

Acest cuvânt mă linişteşte,
Şi pun o zi pe visul greu,
Poate de mâine omeneşte,
Din lună vine Dumnezeu.

Şi îmi va spune: Fii o floare,
Fiorul tău e prea divin,
Tot cerul simte cum te doare,
Purtând pe inimă un spin.

Eliberează-ţi bucuria,
Fii mare căutând un mal,
Închide gândul şi privirea,
Şi simte malul peste mal.