BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

15 aprilie 2012

Se simte briza jucăuşă a florilor de mai




Iertările

De ţi-am promis un stop de libertate,
De ai crezut că nu am nici un off,
Mai singur, mai pătruns de vanitate,
Îţi spun acum, a fost numai un moft.

Prea multe clipe au zburat nebune,
Şi le-am pierdut precum le-am şi primit,
Acum curajul meu îţi poate spune,
Nu mai suport să fie un sfârşit.

Şi dacă cerul însuţi nu te lasă,
Să te cobori în bietul meu suspin,
Eu totuşi cred că ţie chiar îţi pasă,
Şi pentru mine te-ai lăsa în spin.

Posibil să te pierd şi altădată,
Probabil să te caut iar prin flori,
Aşa e în iubire câteodată,
Când soarele se-ascunde după nori.

Dar cel mai mult sunt sigur că e bine,
Fără de cer nu am nici un pământ,
Şi cristalinul care totuşi vine,
Sunt ochii mei ce plâng de dorul blând.
Emoţie de Paşti 







Şi de Paşti un mic izvor,
Duce flori pe apă dulce,
Vai ce bine şi ce dor,
Parcă plânsul meu se duce.

Şi de Paşti presimt duios,
 Reîntoarcere firească,
Într-un pat cu lemnul ros,
În chilia bătrânească.

Şi de Paşti visez ceva,
Să primesc chemarea blândă,
Într-un munte, undeva,
Cu o floare peste tâmplă.

Şi de Paşti mi-e dor de cer,
Poate chiar de crinul nopţii,
Când în ceasul de mister,
Voi lăsa iubirea sorţii.

Şi de Paşti aşa trăiesc,
Ca un înger de tăcere,
Dăruiesc, întineresc,
Lângă sfânta înviere.