BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

1 ianuarie 2012

Vă doresc la mulţi ani!

JOI SEARĂ AVEŢI RĂSPUNS LA ÎNTREBAREA:

"Care a fost poezia cea mai 
frumoasă sufletului dumneavoastră în anul 2011?"
Au fost până acum aproape 261 de voturi.Mai aşteptăm şi în aceste seri eventual răspunsuri pe adresa: dumitreancătălin@yahoo.com
În arhiva blogului găsiţi marea majoritate a acestor poezii.
Vă mulţumim pentru fidelitate, mai ales celor din judeţele Parhova şi Braşov. Evidenţiem însă şi grija prietenilor sibieni pentru acest concurs. Ne cerem scuze că nu am avut până acum timpul necesar ca să contabilizăm răspunsurile voastre. Pe joi seara!

Noul vechi
prima poezie a anului 2012
  



Când voi sta într-o clepsidră,
O să-mi spui că sunt un suflet,
Boltă inimii şi grindă,
Valul cel lipsit de vuiet.

O să faci precum odată,
Să spargi sticla de iubire,
Zidul vieţii ce arată,
Lacrima de despărţire.

Şi când o să-ţi spulberi visul,
Am să stau cu doruri line,
Şi-am să-ţi spun, eu sunt nisipul,
Ce a curs de fapt în Tine.