BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

31 mai 2013

Poezii pentru Cenaclul Lumină Lină!

Balada românului rătăcit
 
Vrei să pleci în altă țară - biet român,
Că ți-e viața prea amară - biet român,
Mama ta te plânge-n poartă - biet român,
Poate mâine va fi moartă - biet român.

Bate vântul rece, greu - biet român,
Te-ai pierdut de Dumnezeu - biet român,
Lacrima ți-e otrăvită - biet român,
Și ți-e inima sleită - biet român.

Dorul, bată-l vina dor - biet român,
Rănile de țară dor - biet român,
Cei de-acasă te alungă - biet român,
Cei de-afară de înfruntă - biet român.

Nu mai ști nici cine ești - biet român,
Pentru ce să mai trăiești - biet român,
Nu mai vrei să fi doar tu - biet român,
Nu mai ști a spune nu - biet român.

Doamne, dacă mai iubești - neamul meu,
Numai Tu să izbăvești - neamul meu,
Cheamă la o Liturghie - neamul meu,
Frați cu frați în veci să fie -neamul meu.
 
Și te rog, și-așa îți spun - Doamne bun,
                                                  Nu ne mai lasă pe drum - Doamne bun.