BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

13 octombrie 2014

poezie scrisă în seara 13 octombrie


IERTAȚI-MĂ
Iertați-mă ades și uneori,
Iertați-mă ca să vă fie bine,
Iertați-mă că am aprins ninsori,
Iertați-mă că port și râuri line.

Iertați-mă că am un dor de neam,
Iertați-mă că plâng pe la icoane,
Iartați-mă că frunza mi-e pe ram,
Iertați-mă că mă presar pe rane.

Iertați-mă că sunt un călător,
Iertați-mă că am cântat din suflet,
Iertați-mă de nu mai pot să zbor,
Iertați-mă că țara mi-e pe cuget.

Iertați-mă că totuși sunt un om,
Iertați-mă de ce-am făcut prin lume,
Iertați-mă că n-am sădit un pom,
Iertați-mă, că altfel nu se spune.

Iertați-mă la bine și la greu,
Iertați-mă că v-am lăsat speranță,
Iertați-mă , cum spune Dumnezeu,
Iertați-mă de drag și cutezanță.

Iertați-mă și voi veți fi iertați,
Iertați-mă Măicuța iartă,
Iertați-mă și deveniți curați,
Iertați-mă din orice loc de hartă.

Iertați-mă de pace și frumos,
Iertați-mă din inimă și jale
Iertați-mă șă mergem la Hristos,
Iertați-mă că nu e altă cale.