BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

22 februarie 2012

Şi ne rămâne cerul

Biografii  

Odată inima mi-a spus,
Să rup o creangă de cais,
Şi să o port către apus,
Ce minunat, ce simplu vis.

Odată cugetul mi-a dat,
Poruncă să zâmbesc la flori,
Şi-apoi să plâng, şi-apoi să tac,
Ce gând curat, fără de nori.

Odată îngerii m-au dus,
Într-un adânc de rai şi dor,
Pe tron împărătesc m-au pus,
Ce ceas umil, ce bland fior.

Odată luna m-a atins,
Pe frunteam mea fără nădejdi,
Şi cerul mi-a vorbit deschis,
O să primeşti tot ce doreşti.

Odată eu am fost doar eu,
Şi am primit un cald suspin,
Cuvânt din Bunul Dumnezeu,
Tu să iubeşti frumos, divin!