BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

9 septembrie 2014

MI-E DOR (poem prin care vorbesc mai ușor cu sufletul meu)

MI-E DOR

Mi-e dor de clopotul din deal,
Mi-e dor de ia românească,
Mi-e dor de vechiul meu Ardeal,
Mi-e dor de legea strămoșească.

Mi-e dor de sfinții mei străbuni,
Mi-e dor de stânele din munte,
Mi-e dor de macii din cununi,
Mi-e dor să pun spre ceruri punte.

Mi-e dor de tot ce a fost lin,
Mi-e dor de mânăstiri și pace,
Mi-e dor de vorbe fără spini,
Mi-e dor de omul care tace.

Mi-e dor de mama, de cei dragi,
Mi-e dor de tot ce am aproape,
Mi-e dor de pomii plini de fragi,
Mi-e dor de ce-am lăsat departe.

Mi-e dor de crinul din altar,
Mi-e dor de ce-a mai blândă vară.
Mi-e dor de leacul dulce-amar,


Mie-e dor de Dumnezeu și țară.