BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

6 iulie 2012



PRIVEGHERE

Lacrimă, lacrimă, în plină noapte,
Nu îmi laşi somnul şi mă trezeşti,
Câtă tăcere, ce gol de şoapte,
Doar câte-un înger pe la fereşti.

Lacrimă, lacrimă, ce vrei cu mine,
Tu prin icoane mai bine stai,
Hai, pleacă, meriţi ceva mai bine,
Du-te în inimi, du-te în rai.

Lacrimă, lacrimă, nu vezi ce pietre,
Stau peste mine, prieteni nu am,
Lacăte puse pe mii de vetre
Şi pierd frumosul an după an.

Lacrimă, lacrimă, cheamă-ţi iubirea,
Pe-acea Măicuţă, ce-o simți în har,
Că numai dânsa îmi ştie firea,
Lacrimă, lacrimă, dar lângă dar.